Friday, March 19, 2010

Ké pasaría si en Amérika Latina nuestra ortografía fuera más konsekuente kon nuestra pronunsiasión?

Kisás las frases sigientes no nos pareserían ekstrañas:

Estoi kansado de trabajar.

Esta gerra ya me a artado.

La jente dise ser buena i sin embargo se kome a las pobres bakas, a los serdos, a las obejas y a los peses.

Mis ijos son intelijentes i kreo ke, teniendo en kuenta su edad, sus abilidades físikas i destresas akadémikas no son en absoluto despresiables.

Kiero tomar un elado kontigo.

A beses me siento mui frustrado kuando buelbo a Arjentina. Siento ke aí ai demasiada korrupsión i poko respeto por las leyes en jeneral. Obiamente, komo en todo, ai eksepsiones.

Jorje a desidido komprar jeranios para su jardín, y sanaorias para su uerta.

Akel chiko será un jigante kuando kreska.

Dudo ke los aksiomas de la jeometría moderna bayan a kambiar mucho en los próksimos sien años.

Yo no soi eksepsional i él no lo es tampoko.

Jerardo dise ke puede enbiarme la karta kon el pakete de sigarriyos ke resibió en Kuba.

¿Ké puedo desirte?

Mi filosofía es ke mientras menos se preokupe uno, más felís será en la bida.

Desearía no bolber a berte nunka.

¿As bisto las yabes de María Eujenia?

Sesilia a deklarado ke akel día abía beintisinko basos sobre la mesa.

Aora ya no tienes ekskusas para no bisitarnos.

Tal bes Ibán kiera ayudarte a kosechar los igos el miérkoles.

¿Kómo es posible ke tus sentimientos ayan kambiado tanto en tan poko tiempo?

Las gindas no me gustan, pero las seresas sí, porke son más dulses.

El supuesto desarroyo internasional se sentra en el desmedido kresimiento ekonómiko de siertas minorías kon poder.

La brecha entre los ke tienen i los ke kasi no tienen nada se parese kada día más a un oséano i menos a una brecha.

Me fasina el echo de ke ya no nesesites kreer ni en un dios ni en ánjeles para tener konfiansa en ti mismo y esperansa para el futuro.

Ya kasi se me sierran los ojos, de tanto sueño ke tengo...

La konstelasión de Sajitario se enkuentra entre la del Eskorpión (al oeste) i la del Kaprikornio (al este).

La moderasión es el proseso de eliminar o disminuir los ekstremos, en buska del ekilibrio.

Son kasi las tres de la mañana; si no me akuesto ya mismo, korro el peligro de no despertar a tiempo para mi primera klase.

Lo ke pasa es ke kuando no duermo lo sufisiente, simplemente no oigo la alarma.

Kreo ke mi personalidad tiene algo de kompulsibo. No puedo dejar de eskribir, así komo no podía fumar menos de un pakete diario kuando fumaba. Me kuesta mucho kontrolar mis bisios.

No comments:

Locations of visitors to this page